استیل, تمیز کاری ورق استیل

چگونه استیل را براق کنیم؟| پولیش و تمیز کاری ورق استیل + ویدئو پولیش استیل

تمیز کاری ورق استیل

این روزها استفاده از انواع آلیاژهای ورق استیل در بسیاری از صنایع بزرگ و کوچک رایج شده است . با توجه به کاربرد بالای این فلز با ارزش، این ورق مانند هر نوع فلز دیگری نیازمند نگهداری است و باید از هر نوع آلودگی و اکسیداسیون پاک گردد . البته که بسیاری از انواع آلودگی ها هنگام تولید ایجاد میگردد که با روشهایی بسیار ساده و کاربردی قابل رفع است. ورق استیل ۳۰۴ یکی از پرکاربردترین انواع ورق استیل میباشد که از این قاعده مستثنی نیست و نیازمند نگهداری است . در این مقاله به روش های پولیش و تمیز کاری ورق استیل می‌پردازیم .

 

پولیش و تمیز کاری ورق استیل چیست ؟ ۶ علت بوجود آمدن لکه بر روی ورق استیل

پولیش کاری یا همان تمیز کاری ورق استیل معمولا به کار سابیدن ابزار پولیش نظیر فرچه یا نمد های ویژه، واکس و یا مایع پولیش استیل به بخش اقسام فلزات در اشکال متنوع گفته می شود. برایند پایانی این پروسه منتهی به دسترسی به قشری هموار، شفاف و صیقلی است. از دیگر فرآیند های پولیش کاری استیل می توان به از بین رفتن اثرات ماشین کاری، ریخته گری، برش کاری و اقسام کنش های دیگر، وضع یک قشر براق با فرم مولکولی یکپارچه در قشر فلز اشاره نمود.

 

 

چه عللی باعث بوجود آمدن لکه های در استیل می‌شود ؟

هر آنچه بایستی در خصوص تمیز کاری ورق استیل دانست.  اقسام آلاینده هایی که اکثرا پس از شکل دهی ،جوشکاری و یا پروسه های کار گرم شامل فورجینگ رویت می شوند.

عبارت است از:

  1. اکسید های غیر عمقی در تمام قطعه به علت فورجینگ یا عملیات گرمایشی
  2. اکسید های پیرامون شکاف جوش
  3. پاشش های جوش
  4. آلایندهای با منابع آلی
  5. گل جوش
  6. ذرات آهن به علت عملیات نورد کاری با سنگ زنی کربن استیل به همراه ورق استیل

 

تمیزکاری ورق استیل

استیل رزاقی

 

کلیه مباحث ذکر شده افزون بر نازیبایی، در ابزار آلات بهداشتی ، غذایی ، دارویی و… آلاینده بوده و امکان دارد تاثیرات ویژه ای دیگری به تفسیر زیر داشته باشند:

عوامل موثر در لکه روی استیل

  • اکسید های غیر عمقی در مراحل بعدی پروسا های تولید ورق استیل امکان دارد مسئله ساز شوند.
  • تلفیقات فلوئور موجود در گل جوش همواره در درجه حرارت بسیار خاصیت خورنده داشته و فلز جوش را مورد هجوم قرار می دهد.
  • تلفیقات آلی نظیر روغن، آب، صابون تراشکاری، چسب، رنگ و… زمانی که دما با دلیل افزایش یابد تحلیل شده و کربن موجود در ورق استیل را افزایش می دهد و در این صورت در پیرامون های شدید فرسودگی سبب وضع فرسودگی میان دانه ای می شوند.
  • حضور مولکول آهن در قشر ورق استیل افزون بر زنگ زدگی در پیرامون نمناک و اعمال نازیبایی، در مواردی که رسوخ مولکول آهن عمقی باشد سبب آغاز فرسودگی های شکافی و حفره ای می شود.

روند بوجود آمدن زنگ آهن در ورق استیل چگونه است ؟

همواره حضور مولکول آهن در زمان پروسه تولید به سرعت معلوم نمی شود بلکه پس از واقع شدن در پیرامون نمناک یا خورنده به صورت زنگ آهن به رنگ نارنجی پدیدار می شود. برای نمایان سازی فوری مولکول آهن پس از تولید می توان  حلال هایی نظیر اسید نیتریک ، آب و فری سیانید پتاسیم به کار برد.

پس از چند دقیقه از به کارگیری این حلال بر روی قشر ورق استیل، مولکول پیش بینی شده  آهن به  شکل نقاط آبی رنگ رویت شده که میزان بسیار رنگ آبی نمایانگر مقدار آلودگی می باشد. پس از نمایان سازی محلول به جا مانده روی قطعه به وسیله آب شسته می شود.

معمولا برای تمیزکاری ورق استیل و همچنین برای از بین بردن آلاینده ها با ماخذ آلی شیوه چربی زدایی و برای پاکیزه نمودن پاشش های جوش و گل جوش شیوه هایی مانند سنگ زنی ،  شن پاشی و برش زنی و…. به کار برده می شود. برای رفع اکسید های سطحی حاشیه های شکاف جوش و مولکولهای اکسید آهن هم شیوه هایی مانند پاشش مواد ساینده ، برس زنی، پولیش کاری، اسید شویی و یا تلفیقی از شیوه های ذکر شده مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه پولیش ورق استیل

نحوه پولیش ورق استیل

۴ مرحله پولیش ورق استیل 

  1. در پروسه مربوط به پولیش ورق استیل به پروسه ای گفته می شود که در طول آن با لوازم و مواد ویژه ای اسباب و لوازم فلزی را پولیش یا پرداخت می کنند که بدین واسطه وسیله مدنظر شفاف، براق و بازسازی می شود.‌
  2. پولیش به وسیله ساینده هایی با سایز و خصوصیات متنوع اعمال می شود که با دقت به گونه استعمال و ابزاری که قرار است پرداخت گردد پد و مواد پولیش متنوعی را به کار می گیرند.
  3. پد پولیش که اندازه ها و نمره های متنوعی دارد در کنش پولیش استیل تاثیر به سزایی دارد. این پد ها همانند سمباده می باشند که با دقت به نمره های آن ها مولکول های ریز و رنده مانندی دارند که در قشر کالبد استیل ما را در سایز میکروسکوپی تحولاتی اعمال می نمایند.
  4. قشر کالبد استیل را چنانچه در زیر یک میکروسکوپ وارسی نمایید خواهید دید که قشر آن همانند کوه های بلند و نوک تیز می باشد. عملی که پولیش ورق استیل انجام می دهد این می باشد که قشر جسم ما را کوه های نوک تیز به شکل تقریبا مسطحی مبدل می سازد که این رویه مسطح سبب بازتاب نور در کالبد شده و در نهایت قشر جسم ما شفاف ، براق ، جذاب و خوش جلوه می شود.

 

عملکرد پولیش کاری استیل

عملکرد پولیش کاری استیل

در مجموع عمل تمیز کاری ورق استیل یکی از عمده ترین مراحل در ساخت قطعاتی در صنعت می باشد که عملکرد درست آنها به داشتن قشری یکپارچه و براق برای پیشگیری از فرسودگی ، دارا بودن استقامت در برابر سایش، مهیا سازی آبکاری سخت کاری و تزئینی غیر عمقی وابسته است.

 

در صورت تمایل به دریافت مشاوره جهت لیست قیمت ورق استیل ۳۰۴  و خرید ورق یا رول استیل ۴۳۰ و انواع ورقهای دکوراتیو  میرور و خشدار می‌توانید از شنبه تا پنجشنبه  با مشاوران ما در استیل رزاقی در تماس باشید 

 

انواع لوازم پولیش کاری استیل

لوازم مربوط به تمیز کاری ورق استیل حاوی سیستم گیلانس ثابت به صورت دستی یا خودکار، نمد یا فرچه نرم و ضخیم و در پایان مواد شیمیایی پولیش به صورت جامد یا مایع است.

سیستم گیلانس یا پولیش کاری چیست ؟

سیستم گیلانس یا پولیش کاری وسیله ای است که در ۲ صورت پرتابل و ثابت به کار برده می شود.‌از سیستم پولیش کاری  پرتابل که وزن چندانی ندارد جهت پولیش کاری گردنده استعمال می شود.

در این شیوه شخص پولیش کار سیستم را در دست خود قرار داده و قطعات مدنظر را در ابعاد متنوع با فرچه نرم و ضخیم با تکان های مرتب و منظم دست و با به کارگیری از واکس مخصوص پولیش کاری پولیش می نماید.

از دیگر انواع ابزار پولیش کاری استیل همانطور که به آن اشاره شد سیستم گیلانس ثابت می باشد که برای پرداخت کاری قطعه های متنوع دیگر به صورت نیمه خودکار در دو شیوه دور تند و کم به کار برده می شود.

 

انواع روشهای پولیش کاری استیل

انواع روشهای پولیش کاری استیل

انواع متنوع روش پولیش کاری استیل

روش تمیز کاری ورق استیل به شرح زیر صورت می گیرد:

کاغذ های سمباده

بر طبق مقدار پولیش بخش مورد نظر باید از سمباده با زبری های مطلوب استعمال نمود. اگرچه برای دستیابی به سطح کیفی مناسب و سرعت بیشتر در پولیش کاری توجه به ترتیب و نظم استعمال سمباده از دانه درشت تا دانه ریز ضروری است. برای مثال نخست مش ۸۰ و بعد از آن مش ۱۵۰ و… استفاده می شود.

اقسام‌کاغذ سنباده به صورت صفحه، نواری و غیره با توجه به شیوه و سیستم به کار برده می‌رود. برای پولیش کاری استیل شتاب غیر عمقی مطلوب سمباده ۳۵ الی ۴۵ متر بر ثانیه می باشد.

شیوه بشکه ای

از دیگر روش پولیش کاری استیل می توان شیوه بشکه ای را نام برد. در این شیوه قطعات و مواد ساینده با یکدیگر داخل انبار شبکه ای سیستم قرار داده شده و با چرخش بشکه کار سایش و در نهایت پولیش ورق استیل و حتی صیقل کاری صورت می گیرد. اکسید آلومینیوم و اقسام سرامیک ها و … در این شیوه می باشند.

شیوه لرزشی

در این شیوه هم همانند شیوه پیشین قطعات و مواد ساینده با یکدیگر داخل انبار سیستم قرار داده شده اما کار تمیز کاری ورق استیل در این شیوه با لرزش سیستم و منتقل نمودن لرزش به مواد و قطعات صورت می گیرد.

 

کاربرد مایع پولیش استیل

مایع پولیش در تمیز کاری ورق استیل معمولا برای پاکیزه نمودن ابعاد متنوع فلزی بسیار مطلوب می باشد. براقی و شفافیت بسیار و حفاظت از اقشار فلزی از ویژگی های این نوع مایع پولیش می باشد. این فرآورده برای فلزات فاقد پوشش مانند شمش، فولاد زنگ نزن، برنج، نقره، نیکل و مس مورد استعمال قرار می گیرد. مایع پولیش استیل را برای تمامی اقشار فلزی به کار خواهند برد.

 

پولیش استیل براق

پولیش استیل براق

ویدئو تمیز کردن قوری استیل

 

 

آشنایی با نحوه پولیش استیل براق

برای پولیش یا تمیز کاری ورق استیل براق معمولا از دو روش کاربردی استفاده می نمایند که عبارتند از:

ژل گریندینگ

این ژل یا در اصطلاح روغن سنباده برای براق و صیقلی نمودن استیل به کار می‌رود. این ژل را می توان بر روی سطوح متنوعی قرار داد و بعد از آن با یک دستمال پارچه ای به شیوه دورانی آن را پاکیزه نمود. پس از پاکیزه شدن سطوح به وسیله دستمال پارچه ای دیگر آن را به صورت کامل تمیز کنید.

 

غوطه وری

برای پولیش استیل براق می توان از روش غوطه وری نیز استفاده نمود. در این شیوه قطعات استیل خود را به شیوه کامل در محفظه مایع براق کننده می توان شناور نمود بعد از براق و صیقلی شدن فرآورده محصول ، استیل را از آن خارج نمایید.

 

سوالات متداول

پولیش و تمیز کاری ورق استیل چیست ؟

پولیش کاری یا همان تمیز کاری ورق استیل معمولا به کار سابیدن ابزار پولیش نظیر فرچه یا نمد های ویژه، واکس و یا مایع پولیش استیل به بخش اقسام فلزات در اشکال متنوع میگویند. برایند پایانی این پروسه منتهی به دسترسی به قشری هموار، شفاف و صیقلی است.

چه عللی باعث بوجود آمدن لکه های در استیل می‌شود ؟

هر آنچه بایستی در خصوص تمیز کاری ورق استیل دانست.  اقسام آلاینده هایی که اکثرا پس از شکل دهی ،جوشکاری و یا پروسه های کار گرم شامل فورجینگ رویت می شوند.

روند بوجود آمدن زنگ آهن در ورق استیل چگونه است ؟

همواره حضور مولکول آهن در زمان پروسه تولید به سرعت معلوم نمی شود بلکه پس از واقع شدن در پیرامون نمناک یا خورنده به صورت زنگ آهن به رنگ نارنجی پدیدار می شود. برای نمایان سازی فوری مولکول آهن پس از تولید می توان  حلال هایی نظیر اسید نیتریک ، آب و فری سیانید پتاسیم به کار برد.

انواع لوازم پولیش کاری استیل کدامند ؟

لوازم مربوط به تمیز کاری ورق استیل حاوی سیستم گیلانس ثابت به صورت دستی یا خودکار، نمد یا فرچه نرم و ضخیم و در پایان مواد شیمیایی پولیش به صورت جامد یا مایع است.

منبع انگلیسی  : bobvila

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “چگونه استیل را براق کنیم؟| پولیش و تمیز کاری ورق استیل + ویدئو پولیش استیل

  1. میلاد رضایی گفت:

    سلام برای براق کردن سینک استیل هم میتوان از این روشها استفاده کرد ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز ، برای براق کردن سینک به هیچ عنوان از مایع سفید کننده و شوینده های شیمیایی مانند این محصولات استفاده نکنید چرا که تنها به استیل آسیب رسانده و براق نمی کند. برای براق شدن استیل کافی است ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین را بر روی سینک ظرفشوئی بپاشید سپس با استفاده از اسفنج مرطوب جوش شیرین را بر روی تمامی سطح پخش کرده، زمان بدهید تا جوش بر روی سطح بماند.
      در این مرحله با استفاده از یک اسپری سرکه سفید را بر روی تمامی سطح اسپری کرده، خواهید دید که جوش شیرین و سرکه واکنش داده و کف می کند. اجازه دهید سرکه و جوش شیرین بر روی سطح سینک بماند. بعد از گذشت ۱۰ دقیقه سینک را به طور کامل شسته و با حوله ای تمیز خشک کنید. نکته بسیار بسیار مهم در براق ماندن سینک ظرفشویی استفاده نکردن از سینک به مدت ۲۴ ساعت می باشد. در این مدت استیل زمان لازم برای ترمیم لایه محافظ خود را پیدا خواهد کرد.

      1. مصطفی لطفی گفت:

        دمتگرم

        1. مونا گفت:

          سلام
          برای لکه گیری و یکدست شدن یخچال استیل بهتره از چه روشی استفاده کنم؟

    2. Peyman_1375 گفت:

      برای سینگ ظرفشویی هیچی بهتر از
      پماد جلاسنج(نارنجی رنگ،حدود ۱۵ هزارتومن) انیست،
      من به اگزوز سیاه سوخته ی موتور زدم مث روز اولش شد ب سینگ هم زدم عالی بود،
      ✓اول سینگ رو تمیز بشور و کاملا خشک کن
      ✓با نوک انگشت یذره(ن زیاد ن کم) بمالون رو سینگ
      ✓با یذره پنبه تمیز شروع کن ملایم حالت دورانی اینقد بساب تا کل پماد از بین بره و پنبه سیاه سیاه بشه
      ✓اینقد بساب تا پماد کلا خشک شه از بین بره بعد با یه تیکه پنبه تمیز پاکش کن
      ✓همین کارو با کل سینگ انجام بده،درنظر داشته باش ک همه جا خشک باشه
      ✓این پروسه رو ۲۰ الی ۳۰ سانتیمتر مربع تکرار کن
      تموم ک شد باید نصف پماد مونده باشه،۲ چن دیقه فرصت بده بعد با ی مقدار بیشتر پنبه تمیز همشو پاک کن،
      ⛔حرکت دَوَرانی دستت خیلی ضروریه⛔
      امیدوارم به کارت بساد من که انجام دادم حدود ۶ ماه برق میزد

  2. ابراهیم سنایی گفت:

    سلام میشه برای تمیز کردم ورق استیل از شوینده های معمولی مثل وایتکس یا پودرهای شوینده استفاده کرد ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز ، برای تمیز کردن ورق استیل از وایتکس و نظایر این مواد استفاده نکنید چون ورق استیل ۳۰۴ در برابر اسید مقاومت خوردگی ندارد . و این نوع شوینده ها باعث خوردگی استیل میشوند .

  3. علی گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای خش گیری استیل اسانسور پیشنهادی دارید؟

  4. لاله تهرانی گفت:

    پولیش استیل چیست ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      به تمیزکاری ورق استیل ، پولیش استیل میگویند .

  5. نفیسه حیدری گفت:

    شما صابون پولیش استیل هم میفروشید

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      خیر متاسفانه ما صابون پولیش استیل نداریم .

  6. مانیا صادقی گفت:

    تمیز کردن استیل براق به چه صورت انجام میشه ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مقاله فوق بصورت کامل در مورد تمیز کردن استیل توضیح داده ایم .

  7. علی پرتوی گفت:

    پولیش کاری استیل با چه لوازمی انجام میشود ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لوازم پولیش کاری استیل نظیر فرچه یا نمد های ویژه، واکس و یا مایع پولیش استیل میباشد .

      1. Peyman_1375 گفت:

        داداش واس پولیش استیل براق اگه جلاسنج یا ماده قوی استفاده کنی اصلا نباید وسایل زِبر بکار گرفت،
        هرچقد مواد پولیش قویتر=لوازم نرمتر باید باشه و برعکس

  8. لعیا نریمانی گفت:

    پولیش استیل بصورت غوطه وری چگونه انجام میشود ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مورد نحوه پولیش کاری استیل بصورت غوطه وری در مقاله فوق بصورت کامل توضیح داده ایم .

  9. علی یاری گفت:

    براق کردن استیل در چند مرحله انجام میشود ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      همانطور که در بالا گفته شد براق کردن استیل یا پولیش استیل طی ۴ مرحله صورت میگیرد که بصورت کامل در مقاله فوق توضیح داده ایم .

  10. مارال حیدری گفت:

    برای پولیش استیل مات از چه چیزی میتونیم استفاده کنیم ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای پولیش استیل مات اسپری های تمیزکننده ای موجود هست که سطوح مات و برجسته استیل را به راحتی تمیز و پولیش میکند .

  11. هاله جعفری گفت:

    چجوری میشه استیل صنعتی را براق کرد ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      براق کننده استیل صنعتی به ۳ روش امکان پذیر است : ۱- استفاده از خمیر جلا دهنده
      ۲- استفاده از سنباده ۳- استفاده از ژل و خمیر گریدینگ

  12. هومن تمدنی گفت:

    بهترین مارک اسپری براق کننده استیل چه مارکی است ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      شناخته شده ترین مارک های اسپری براق کننده استیل شامل , برند دیپافو , اتوسول , آستونیش , دکتر بکمن , وورث , زودا , مانیس می باشد .

  13. محمد قاسمی گفت:

    لوازم پولیش کاری استیل چه کاربردی داره ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لوازم پولیش کاری استیل برای صیقل دادن سطوحی کاربرد دارند که از آلیاژ استیل ساخته شده اند.

  14. هدی رازقی گفت:

    میشه لطفا یه روش خانگی برای تمیز کردن استیل بگید

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      تمیز کردن استیل با جوش شیرین یکی از روش‌های خانگی برای تمیز کردن استیل میباشد .

  15. نادیا مسلمی گفت:

    پودر پولیش استیل سمی است ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      خیر مواد سازنده پودر پولیش استیل سمی نمیباشد .

      1. مدیر محتوا گفت:

        سلام وقت بخیر دوست عزیز
        برای تمیز کردن استیل سوخته گاز ابتدا یک حوله خیس روی گاز بگذارید و کمی صبر کنید. حالا نظافت گاز را شروع کنید تا لکه سوختگی کاملا از بین برود.

  16. رویا باقری گفت:

    چجوری استیل سوخته گاز را تمیز کنیم ؟

  17. ثریا قادری گفت:

    چجوری میتونم خط و خش روی سینک را پولیش کنم ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      شما میتوانید از مایع پولیش استیل سینک استفاده نمایید .

  18. هدی زارع گفت:

    چجوری بند ساعت استیل رو تمیز کنیم

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      شما میتوانید برای براق کردن استیل ساعت از محلول آب، صابون و الکل استفاده نمایید .

  19. فلامک صارمی گفت:

    چگونه ظروف استیل زنگ زده را تمیز کنیم ?

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      شما برای اینکار میتوانید با سرچ در گوگل بهترین راه را انتخاب کنید .

  20. نامداری گفت:

    چجوری میشه استیل سیاه شده را پاک کرد

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      میتوانید برای پاک کردن استیل سیاه شده از پولیش های نرم و لطیف استفاده کنید .

  21. ملیکا زارع گفت:

    سلام شما واکس پولیش استیل دارید

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      خیر ما ملزومات استیل نداریم .

  22. زمانی546 گفت:

    برای صیقلی و پرداخت استیل میشه از صابون پولیش استیل استفاده کرد ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      صابون پولیش به منظور پراخت کردن فلزات استفاده می شود و دارای انواع و رنگ مختلف بوده که هر رنگ نشان دهنده کاربردی می باشد.

  23. آرش هادیان گفت:

    چجوری میشه قسمتهای استیل موتور رو تمیز کنیم

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      شما میتوانید از براق کننده استیل موتور سیکلت که در بازار موجود میباشد استفاده کنید .

  24. محمد لاکی گفت:

    برای پولیش استیل ساعت از چه ماده ای باید استفاده کنید ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      مواد مختلفی برای پولیش استیل ساعت در بازار موجود میباشد .

  25. نادری گفت:

    شما پولیش کاری مخازن استیل هم انجام میدید

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      خیر ما در این حیطه فعالیت نداریم

  26. شروین حاجیان گفت:

    میشه ظروف مسی را با پودر پولیش استیل تمیز کرد

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      پودر پولیش قابلیت استفاده در فلزات گرانبها مانند فلزاتی مثل مس، آلومینیوم و قلع دارد.

  27. مهدیار صادقی گفت:

    پولیش ورق استیل با جوش شیرین میشه انجام بشه

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      خیر جوش شیرین گزینه مناسبی نیست .

  28. مرتضی غفاری گفت:

    صفحه پولیش استیل موجود دارید

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      خیر ما فقط در حیطه فروش ورق استیل فعالیت میکنیم .

  29. تارا جلالی گفت:

    طریقه پاک کردن ظروف استیل سوخته به چند روش میباشد ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      تمیز کردن با جوش شیرین – تمیز کردن باجوش شیرین و سرکه – استفاده از آب اکسیژنه و نمک – استفاده از پودر ماشین ظرفشویی – تمیز کردن قابلمه و ظروف تفلون سوخته – تمیز کردن با سرکه‌ی سفید – استفاده از جوش شیرین و نمک

  30. بهار فرزین گفت:

    برای تمیز کردن استیل سوخته کتری چه رزوشی بهتره

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      تمیز کردن کتری سوخته با جوش شیرین یکی از بهترین راهها برای تمیز کردن کتری میباشد .

  31. کیانوش عسگری گفت:

    شما پرداخت کاری جوش استیل هم انجام میدید

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      گروه بازرگانی استیل رزاقی فقط در حیطه فروش ورق استیل فعالیت دارد .

  32. احسان نراقی گفت:

    براق کردن گردنبند استیل با آبلیمو به چه صورت امکان پذیر است ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لیموترش را به دو قسمت تقسیم کنید و روی بدلیجات بکشید، فقط توجه داشته باشید که مدت زمان زیادی نماند و بعد از رفع تیرگی و سیاهی آن‎ را سریع آبکشی کرده و سپس خشک کنید.

  33. حسینی راد گفت:

    قیمت دستگاه پولیش ورق استیل چنده ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      ما در این حیطه فعالیت نداریم .

  34. هدایت گفت:

    شما خدمات پولیش ورق استیل هم انجام میدهید ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      خیر حیطه فعالیت ما فقط در زمینه فروش انواع ورق استیل میباشد .

  35. هما تربتی گفت:

    دستگاه پولیش مخزن استیل هم میفروشید ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      خیر حیطه فعالیت ما فقط در زمینه فروش انواع ورق استیل میباشد .

  36. مهری بابایی گفت:

    مزایای انواع پولیش استیل چیست ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      اصولاً استنلس استیل فارغ از درنظر گرفتن پولیش، دارای مزایایی است که از جمله آن‌ها می‌توان به: جلای فلزی، مقاومت بالا در برابر خوردگی، استحکام و مشخصات فنی مناسب، امکان اجرای انواع فرایندهای فلزکاری و امکان جوشکاری اشاره کرد.

  37. برزین گفت:

    پولیش استیل اسانسور به چه صورت انجام میشه ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      با سرچ در گوگل میتوانید در این مورد بهترین اطلاعات را پیدا کنید .

  38. جوادی گفت:

    قیمت پولیش استیل چجوری محاسبه میشه ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      متاسفانه ما در این حیطه فعالیت نداریم .

  39. ممدوح گفت:

    برای پولیش استیل آشپزخانه میشه از خمیر پولیش استفاده کرد ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله خمیر پولیش گزینه مناسبی است .

  40. محراب جمالی گفت:

    سلام وقت بخیر شما کسی رو میشناسید پولیش استیل کرج انجام بده ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخی ردوست عزیز
      شما با سرچ در گوگل میتوانید بهترین پولیش کار استیل در کرج را پیدا کنید .

  41. محمدزاده گفت:

    پولیش استیل چیست ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در این مورد در مقاله فوق بصورت کامل توضیح داده ایم .

  42. مممد گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید روی ورق استیل سمباده کاری زیاد شده و خط خش زیادی روش افتاده
    این خط خش چجوری بر طرف میشه

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در این مورد در مقاله فوق بصورت کامل توضیح داده ایم شما میتوانید برای از بین بردن خراش‌های واضح مواد مخصوص جهت براق کردن استیل مانند جلاء به‌کار برد. این براق‌کننده‌ها را می‌توانید از سوپرمارکت‌ها یا فروشگاه‌های لوازم خانگی تهیه کنید.

  43. تهرانی گفت:

    شما دستگاه پولیش ورق استیل هم میفروشید ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بازرگانی استیل رزاقی فقط در حیطه فروش انواع ورق استیل فعالیت میکند .

  44. یراحی گفت:

    لوازم پولیش کاری استیل هم میفروشید ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      خیر ما فروشنده ورق استیل هستیم .

  45. مومنی گفت:

    صفحه پولیش استیل از کجا بخرم ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      با سرچ در گوگل میتوانید مراکز فروش لوازم گولیش استیل را پیدا کنید .

  46. مرتضی علی آبادی گفت:

    با سلام ببخشید سینک استیل ما با استفاده از مواد اسیدی لکه دار شده میخواستم بپرسم چه روشی برای از بین بردن آن مناسب است؟ آیا جوش شیرین و سرکه مناسب است؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لکه مواد اسیدی از روی استیل پاک نمیشود

  47. مانی خوزستانی گفت:

    چجوری پولیش استیل مات انجام بدم یه وسیله خونه دارم که از استیل مات ساخته شده میخوام خودم براقش کنم

  48. محمد قنواتی گفت:

    سلام وقت بخیر مدیر عزیز. ببخشید پرداخت جوش استیل چگونه انجام میشه.؟ وآیا شما آموزششو انجام میدین که برسیم خدمتتون؟ ممنون میشم اگه اطلاع بدین

  49. مرتض سلیمانی گفت:

    برای براق کننده استیل صنعتی از چه ماده ای استفاده کنیم بهتره ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      شما میتوانید از : ۱- استفاده از خمیر جلا دهنده ۲- استفاده از سنباده ۳- استفاده از ژل و خمیر گریدینگ استفاده کنید .

  50. نغمه بابایی گفت:

    اسپری براق کننده استیل موجود دارید ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      خیر بازرگانی استیل رزاقی فقط در حیطه فروش انواع ورق استیل فعالیت میکند .

  51. عابدی گفت:

    چگونه ظروف استیل زنگ زده را تمیز کنیم ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مقاله فوق در این مورد توضیح دادخ ایم و همچنین شما میتوانید با سرچ در گوگل بهترین روش را انتخاب کنید .

  52. موژان حیدری گفت:

    لوازم پولیش کاری استیل موجود دارید ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      خیر استیل رزاقی فقط در حیطه فروش انواع ورق استیل فعالیت دارد .

  53. حاجی باباییی گفت:

    برای پولیش استیل براق صابون پولیش استیل بهتره یا پودر ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      این دو محصول تفاوتی با هم ندارند .

  54. اطیابی گفت:

    روشهایی که گفتید برای براق کردن سینک هم کارایی داره

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در بالا بصورت کامل در مورد براق کردن سینک توضیح داده ایم .

  55. نیایش گفت:

    استیل صنعتی با چه ماده ای براق میشه ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      همانطور که در بالا گفته شد استفاده از خمیر جلا دهنده ، استفاده از سنباده ، استفاده از ژل و خمیر گریدینگ یهترین گزینه ها برای براق کردن استیل صنعتی میباشند .

  56. عارف گفت:

    خیلی مقاله جالبی بود مرسی از ویدئوهایی که که میزارید

    1. مدیر محتوا گفت:

      ممنون از حسن نظر شما دوست عزیز

  57. نادری گفت:

    برای تمیز کردن سطح استیل های براق چه رروشی بهتره ؟

    1. مدیر محتوا گفت:

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      همانطور که در مقاله فوق توضیح داده شد برای پولیش یا تمیز کاری ورق استیل براق معمولا از دو روش کاربردی استفاده می نمایند که هر کدام را در مقاله فوق بصورت کامل توضیح داده ایم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *